13:00


toaletten är sjukt underskattad. det är så skönt och vara där, själv en stund i all stress. tänka lite i lugn och ro och bara få vara ifred.
tag vara på dina toabesök - en uppmaning till mänskligheten.

en annan sak. mjooooosch vad ett glas rymmer mycket vatten! jag var mig själv för en stund under lunchen och välte ett helt glas fyllt med vatten över hela bordet. det blev uppskattat och jag fick en del spontana applåder. tack tack. men öh, drygt och torka upp! var ju vatten överallt; bordet, i springorna, på stolar, på golvet och i folks knä. eh..hej.
tur att jag tog det med en rejäl klackspark och sprang som en tosse mellan vasken o bordet och torkade i 190.

nu börjar snart nedräkningen inför kvällen - oh yeah.

Danny är HET.

girls just wanna have fun





Kommentarer
Postat av: Cilla

Moahahaha! Danny hade solglasögon på sig. SÅ B-kändis. Fast det är klart. Han förklarade ju varför. Du är ju så djävulskt HET.

2007-08-23 @ 08:30:39
URL: http://www.cillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0