äntligen...

carina är tillbaka & jag är så LYCKLIG. hon är verkligen en skinande sol som gör jobbet tusentals gånger roligare.
jag har även hittat mina favorittuggummi för endast 5 kr..!! LYCKA.
även om det är måndag känns livet okej. har posten ikväll men det gör ju inget! bara idag sen är det en vecka till nästa gång, wiho. jag jobbar bara mån-tors denna veckan med, känns toppen. malmö festivalen snart, känns kul. ah, mycket som känns okej helt enkelt.

idag längtar jag mer än förut. jag längtar efter att inte ha massa måsten. jag längtar efter att få komma iväg med frida & emilia. längtar efter sol & bad och frihet. efter utmaningar och efter att få se massvis med nya platser och träffa nytt spännande folk. uh vad jag längtar!
önskar man kunde veta innan att allt kommer gå bra bara, för hur mkt man än längtar finns lilla varningslampan där. den blinkar lite för att liksom påminna om att det faktiskt finns saker som kan gå fel och att man ska njuta av varje dag och inte längta livet ur sig. resan kommer när den kommer, om det är meningen att den ska komma. man ska inte ha bråttom. jag är tacksam för nu.

(hej eva)

start me up!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Frida!

2007-08-13 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0