el klippo.

idag, so far, har huvud(ha komiskt)ämnet varit HÅR. frisyrer och färgning. hårmojs och frisörer. jag och carina har väldigt viktiga saker som måste diskuteras, noga! grundligt. nu är vi båda smartare inom ämnet och vi har verkligen stenkoll på modet efter vissa efterforskningar med hjälp av internetvärlden och kändisar. wiho. jag känner mig tuff. eller inte. haha, kul var det i alla fall vi har faktiskt ganska mycket att göra MEN det sociala är ack så viktigt.

igår hade vi vårt efterlängtade möte med sandra. äntligen. vi fick ut jättemycket av det och nu känns resan ännu närmre! vi fick se bilder och hon berättade om platser och delade generöst ut tips om både det ena och det andra. emellanåt satt vi med vidöppna munnar och lyssnade på hennes fantastiska berättelser som om vi vore sex och satt och lyssnade på typ pippi longstocking. det slog mig att jag nog verkligen inte förstår vad som väntar oss. vilka otroliga saker vi kan få uppleva.

nu är det snart lunch. jag ska vaccinera mig sen, idag IGEN. det tar baske mig aldrig slut.

på fredag börjar malmö festivalen, oh yeah.  musik & musik & folk & mat. malmö lever upp lite, folk lever ut lite, malmö förvandlas till något annat. jag gillar det. kanske för att jag inte bor mitt uppe i smeten? eller för att jag gillar musik, massa mat & folk!

carina färgade håret  igår och kom vacker som en dag till jobbet vårt imorse. det var väl egentligen så vi kom in på hår-spåret.

just give it to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0