Hej hej hallå

himmel och pannkaka vad det var längesen jag befann mig här, hihi, lustigt! blev nästan rörd till tårar när jag såg min så fina design på bloggen. jag har så bra smak. eller inte. skönt att folk förstår ironi!
sommaren har bannemig gått. min semester äro slut och den stora resan nalkas. woho.
det är mycket nu, milt uttryckt. tusenmiljoner saker i huvudet som ska förberedas och planeras. jag har nog på ett ungefär 30 olika smålappar liggandes överallt där jag varit på senaste; mitt rum, toaletten, kontoret, köket, väskan, klotter i tidningar..he, ALLT för att inget ska glömmas eller missas.
tiden går, kan inte ens be den sakta ner.
jag har väl mått till & från på senaste helt enkelt. det är mycket som påverkar mig och det finns dagar då jag bara inte orkar alls, bryter ihop och tycker allmänt jättesynd om mig själv, men jag får hjälp. av underbart folk runt omkring mig och nu börjar jag äntligen känna mig på fötter igen...livet är en kamp.
det är konstigt att ens känslor kan få en att må så kaos. eller att man kan få en känsla helt oprovucerat!

idag väntar halmstad på 4 ytterst heta töser från malmö. grillning i tylösand - undrar om jag får mig en skymt av gessle? inte för att det är ngt jag egentligen hoppas på...

I alla fall, I´m back in buisness, oh yeah.
jag är ytterligare en vaccinationsspruta rikare nu, tack för det. hjärnhinneinflammation är liksom inget jag önskar mig sådär.
jag har vattnat blommorna här på jobb - en mkt nämnvärd insats om ngn skulle fråga mig.

jag fick även precis veta att en kär kollega inte alls har problem med myggbett. "jag låter bara bli & klia, inga problem!" nej, tack - fick den informationen när jag frenetiskt satt o kliade hål på ett av förmodligen världens största myggbett-UH!

nä, om jag skulle....ja precis.



Kommentarer
Postat av: Eva

Jag kan inte låta bli att ha ett leende på läpparna när jag läser vad du skriver... det är så mycket DUUUUU så det finns inte.! =) ha en najs helg my lady! puss

2007-08-10 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0