hey you!


mitt i all stress har vi skitkul - du borde vara här!

så har man tränat på lunchrasten och alla vardagsrutiner är nu återupprättade - yes!

tack världen för en underbar helg. en helt underbar helg med mycket vänner och musik.
det som kunde blivit kaos blev hur bra som helst till slut.

bunkeflo ligger nu FYRA i superettan - schoooi!!

det pissregnar men jag sitter ändå med ett varmt leende på läpparna. jag har posten ikväll men leendet består. det pirrar i mig och jag är glad. var tvungen att printa ner det för det är inte alltför ofta jag mår såhär och jag har ju ingen ANING om hur länge det håller i sig. jag vill minnas det.

(stackars eva, hon har mycket att göra på jobb idag. hej eva.)

imorgon är det timbuk för alla slantar, jag funderar på om jag ska fria då eller vänta ett tag till?

dansk musik är väl trots allt SÅDÄR. favoritkanalen här i söder: 102,6 bjuder oss på melodier från andra sidan sundet, nja.

"kanske valde jag fel - men att välja var rätt" , man kan inte alltid vänta. ibland tvingas man välja, men det kommer ofta något ännu bättre av det, i sinom tid. trust me.

hey you, open your heart.


Kommentarer
Postat av: Eva

bra gjort, printa ner det så att du kan kolla tillbaks på det! Så glad för din skull, det vet du =) Jag lovade Noa att skicka pizzahut, KFC & McDonalds videon, msn?

2007-08-20 @ 15:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0