måndag 10:30

"till Frida, 1000 pussar / Danny = ) "

SJUKASTE
det ska ramas in.

För allas info ska jag också meddela att danny lämnade efterfesten tidigt i onsdags. han hade alltså förmodligen INTE varit kvar när jag väl fått chans att störta in = jag missade inget.  pjuhusch.

måndagar är som en slags straffdag från Gud. man straffas för det man syndat under helgen helt enkelt. utan att veta det har jag tydligen syndat på tok för mycket för JISSES vad trött jag är idag. och hjälp vad segt allt känns, blä. idag är det status zombie som gäller om jag överhuvudtaget ska överleva la posto.

helgen å andra sidan har varit väldigt bra. gjort mycket kul men sovit för lite. jag har bla. varit på loppis och shoppelishoppat en väska, 10 kr och ett skärp, 5 kr. ah, kul när det är billigt!
har även för första gången i livet satt mina små fötter på cuba café och TRO mig, det kommer hända igen och igen och igen. vilket ställe! helt underbart...

igår var det exakt en månad till avfärden. TIDEN RUSAR.

nu; dass!'

my love is stronger then the universe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0