merhaba.

"Göta kanal, ljummig och sval, här simmar sällan någon haj eller val" ? hmpf. yeah.

anyway - HEJ.
sista dagen sedan heheheheheelg. sweet.

vi har mycket att göra idag. väldigt mycket. det är stressigt men ändå segt. tur att vi lyssnar på rixfm så jag kan må bättre (hatar reklam & rixfm, bortsett från gert, nybliven pappa, fylking som brukar ge mig ett o annat garv på morgonkvisten) öh.

jag är kissig.
evas mage är bättre.
elin sussa med mig inatt.

jag fick i uppgift att installera en tysk fjärrkontroll/dosa/tryckare. "men frida, du är ju ändå bra på tyska, läs bara instruktionerna så klarar du väl det?". självklart. jag känner ändå att just tyskaspråket tillhör en av mina starkare sidor.  jag vek upp det fint ihopvikta instruktionspappret, tog på mig brillorna och verkligen försökte intala mig själv att detta var lätt. piss i mississippi ni vet.
skummade igenom texten och funderade en sekund på om det verkligen var skrivet på tyska och inte grekiska. (?)precis. det gick SÅDÄR. vek snabbt ihop pappersskiten igen, slet av mig brillorna (något frustrerad) för att stunden senare upptäcka att carina följt händelseförloppet hela tiden. haha, hon fick sig ett gott skratt i alla fall. bjuder jag på vetni!

jag ser fram emot helgen, vad som helst kan hända. vad som helst. mer än en vanlig helg liksom. lite kalasbra vs. katastrof känner jag. men visst är det spännande!

it takes a fool to keep this fire burning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0