Onsdag 22/8, 10:25

"vilket fint exemplar av människa du är.."

Jag har fått bläck på fingrarna, besvärligt. Det är alldeles ljummigt ute, superskönt och efterlängtat. Mmm, bara sitter och njuter av de varma vindarna som sveper in genom vårt fönster.

Och för att citera Timo Räisänen:
"My Space är ett bra forum att sprida och hitta musik på. Att snabbt bilda sig en uppfattning är ju viktigt i dagens samhälle eller förresten, vem försöker jag lura? Jag tycker att det är fruktansvärt att allt ska vara så lättillgängligt. Människan kommer snart dö en kollektiv stressdöd!"
Jag vågar påstå att jag håller med denna begåvade man.

"Rixfm-Roger" kämpar fortfarande med sitt körkort. Idag har han teoriprov, igen. Kan inte annat än att känna med honom, nervositeten inför teoriprovet var inte att leka med. Har man aldrig haft problem med sina magnerver får man det just då, garanterat.  Men det är egentligen fett ovärt, Klarar man inte det kan man ju bara göra om det igen! Som Roger.

Igår var det kul. Mötet gav oss ännu mer kött på benen och utan Dagny hade vi nog varit förlorade.
Timbuk ägde, as usual - tack.

(Att längta efter någon kan ibland kännas....outhärdigt).

Ikväll kan det i alla fall bli spänannde! Visst Eva? The BIG moment of truth liksom, pjuuih!

Big girls don´t cry.




Kommentarer
Postat av: Eva

HAHA big moment of truth... nu kommer alla förstå att frida är världens mytoman och inte alls känner DANNY på riktigt..! haha =)

2007-08-22 @ 11:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0