tooohooorsdag!


finally, helg IGEN. sanslöst vad tiden går fort. det är faktiskt lite skrämmande med tanke på hur lite tid jag har kvar i mitt fosterland innan jag lämnar för att slippa hela höstens regn & rusk och vinterns kalla vidriga väder. kommer sakna snön och alla mysiga hemmakvällen med godis och en bra film. men på något sätt, det finns kvar. det kommer itne försvinna. här hemma rullar livet på medan man själv ska på äventyr, det är verkligen overkligt och HÄFTIGT.

anyway. EVE IS HOME. tackar vi för. tycker inte om arbetsdagar som innebär dålig aktivitet på outlooken. no.

om några timmar får jag äntligen springa ut från detta stället och åka iväg från denna staden till en efterlängtad jävel! haha, sen får vi se hur det blir. jag är i alla fall glad att jag bestämt mig för att åka, hade nog ångrat mig om jag stuntat i det. tycker man om någons sällskap ska man försöka ha det ofta, är det inte så?

carina är min solstråle. idag har vi "nätshoppat" på lindex-hemsida. jadå. vi var trötta imorse och kände att vi behövde pigga upp oss. kvick som hon är den där carina surfade hon in på hemsidan och rullade upp deras utbud. haha, hon vet vad en kvinna behöver! (ja jag ser mig själv som kvinna)

tiden är ett mycket mycket konstigt fenomen. så fort jag ger mig in i tankarna om tiden och vad den innebär blir jag knäpp. men det är ruskigt intressant.

well, norrut ikväll,  fred ut i malmoe!


jag tycker om när du tar på mig

Kommentarer
Postat av: Eva

Frida, hur vill du att jag som kär vän ska tolka det när du skriver underst "tycker om när du tar på mig"?..hmm.. vad ska denna helgen erbjuda frida tro... =) GLAD FÖR DIN SKULL!

2007-08-30 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0