torsdag 09:00


ja, Danny hade solbrillor på sig igår - ENDAST för att jag var så het. han valde dock att ta hänsyn till alla andra som var på plats och uttryckte sig som så att han hade brillorna på för att "alla" var så heta. men som sagt, inofficiellt menade han mig och endast mig. tada!

men för att komma ner på jorden en stund. danny är het. det kan ingen förneka, han är råhet. och han dansar fett bra och det är ännu hetare. han sjungar bra, jättebra. MEN vad är det han har med sig på sen? en kompis? exakt HUR såg han ut och vad bidrog han med? usch nja.

efterfesten kunde blivit av igår men efter att Gud valt att ge Malmö mer regn (längesen sist) var vi näst intill dränkta. jag var  så inte raggningsbar och dessutom hade vi inte kommit in förrän senare. min goda vän emilia var dock inte sen med att ringa mig och meddela att hon precis passerat Danny och övriga artister på "efterfest-middagen". Då hon jobbar som servitris på rätt plats vid rätt tillfälle hade hon fått äran att servera dem och hon var hysteriskt uppspelt - jag kan ju inte klandra henne.

nu måste jag gå vidare, ta nya tag. måste acceptera och inse att Danny är och förblir en kändis som jag inte kommer gifta mig med. eller? moah! precis som om JAG skulle ge mig?!

känner doften från stureplan

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är alldeles för underbar! haha som jag har skrattat när jag läst om din DANNY hysteri. och NAAAAJ du va verkligen inte raggningsbar igår, så för din egen skull gick vi inte dit för annars kanske Danny hade fått fel uppfattning om dig och haft en bild på näthinnan av dig som du såg ut igår och NAAAJ det ville vi inte!

2007-08-23 @ 11:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0