Dienstag.

hej hej hallå.

hänt rätt mkt. hänt saker som jag gått o dagit på himla länge, förmodligen alldeles för länge. tagit tag i lite saker o även om det fått till följd att jag mår ganska dåligt så behövdes det. det är tid att gå vidare. det må vara en slump, eller inte, att mitt horoskop (ja här på jobb kollar man allt möjligt av ren rastlöshet) säger följande: "det står många dörrar öppna för dig nu, men för att kunna gå igenom dem måste du lämna ngt bakom dig..." i mitt fall ngt mkt stort, en stor del av mitt liv. när värsta smällen väl lagt sig känner man (jag) sig ändå ganska stark. man klarar mer än man tror o jag kan vara stark om jag bara vill...grrr, he.
WELL elin-pelin dejt idag, tacksamt. 22 grader ute o sol, jätteskönt. passar bra med en tur i stan o mat i parken idag..passar alldeles utmärkt...bara jag inte behöver bara ensam. jag må vara sällskapssjuk, vansinnigt sällskapssjuk men det stadie jag befinner mig i just nu är nog toppen av sällskapssjuka..haha. är man ensam medför det väldigt mkt överflödiga tankar...pjuhu.


det är ändå himla mycket som är himla kul, succé!


image2

man upplever så fina stunder att det egentliegn är skamligt att klaga på något överhuvutaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0