"En bra dag"

Det är i alla fall hur mitt horoskop beskriver min dag. Ke? Fint. Det kanske är en bra dag.
Det regnar, men det gör inte så mycket. Det är varmt ändå och stora delar av allergi-skiten dämpas, alltid välkommet.
Tekniskt sätt borde jag lägga upp en reklamfilm som jag fick skickad till mig idag här men jag kan tyvärr inte göra det just nu, dumt. Den är klockren och ja, fin, tssss...Elin om du nånsin läser detta vet du vad som syftas på här. Svårt att ta miste på liksom, eh.  (JA, förmodligen mars, haha)

Annars känns det bra. Synd att klaga. Synd att jag jobbar hela kvällen. Det är mycket som är synd men ännu mer som inte är det - tur.


Ödet är bara konstigt, och på ngn vänster sammanstrålar jag och Elin även där. Ett inlägg om Elin, varför inte? Utan henne vette katten var jag hade varit idag, kanske inte ens kommit hem sommaren 2003?

I ALLA FALL, tack för nu, tack för då - -tack så länge liksom.

"Vi sa att vi skulle gifta oss, tänk om det bara varit så enkelt.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0