en helt vanlig tillvaro.

Att sitta på jobb när det är strålande sol och 23 grader ute känns SÅDÄR. Men vad gör man inte för att skrapa ihop sina pengar..För min del känns det väl trots allt ganska okej. Jag kommer inte vara med om rusk o vinter på över ett år, ofattbart. Jag, Emilia och Frida har äntligen förverkligat vår dröm o bokat en resa till Sydney.  Vad det sen innebär har väl ingen av oss rikigt förstått än, men vi kommer vara borta i ca. 8 mån och under den tiden kommer även världsdelen Asien få sin beskärda del av vår närvaro. Knasigt.
Men jut därför känns jobbet okej TROTS att solen steker, jag kommer förhoppningsvis få sol så det räcker och blir över så småningom. Tålamod. O ja. Min bästa vän - eller inte.

Annars då? Vet inte. Likgiltig, NEJ, det är det värsta man kan vara, så det är jag inte. Snarare förvirrad, vissa vet vad jag menar andra inte, det spelar inte så stor roll. ag vet själv exakt vad jag har för problem o det svider, synd att jag är så knäpp.

Idag ska jag få dansa iaf o det älskar jag . Det får mig att må bra, koppla bort ett tag, det är skönt.
Man har sina stunder, även jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0