onsdag = fredag.

well, en timme kvar - fight! haha, nä, men jo. en timme kvar sen har jag långhelg - tack för det!

sparkar loss den med utgång ikväll..ska bli kul. är egentligen väldigt trött och inte alls sugen men det ska ändå bli kul. förhoppningsvis få umgås med skönt folk och bara glömma allt jobbigt för en stund.
fan, jag har insett att så mkt skit jag har i mitt liv nu har jag nog aldrig haft tidigare. det är så sant att problemen bara växer ju äldre man blir. i skolan tyckte man att för många prov på en vecka var ett världsproblem och förstörde ens liv. klart det var jobbigt då, men nu står jag inför verkliga problem. tom. problem som jag inte kan styra, inte kan göra ngt åt, jag är helt hjälplös och det är en fruktansvärt obehaglig känsla som jag inte riktigt upplevt tidigare.
SAMTIDIGT upplever jag andra slags känslor som jag heller aldrig upplevt tidigare, men de är liksom på ett postivivt sätt. jag är med om situationer som är helt främmande för mig men som jag trycks trivas i trots allt.

för övrigt är eva i oslo o jag hade hemskt gärna varit där med henne. jag skulle behöva klippa mig. teresia bor för långt bort o hon är inte den enda. jag skulle behöva liiiite mer pengar och när jag ändå är igång kan jag kanske önska mig en 5 cm till på längden.

summa summarom (eller hur katten DET stavas) - jag mår trots allt ganska bra. jag har inga världsliga problem nu heller - bara andra sorters problem som väger flera kilon mer. men ngn har sagt mig att det inte blir bättre. "lev som en råtta - bara svälj o ta det" nej, tråkigt, ngt mittemellan, vissa saker måste man nog bara acceptera.
som tex. att jag är 5 cm för kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0