idol


oja, mmm. att älska IDOL. nu är det ju faktiskt såhär att jag köper inte om du påstår att du INTE kollar på det. för alla kollar på det vare sig de hatar det eller älskar det. sanningen.  jag är glad att jag är hemma och hinner se alla uttagningarna, det är ju det roligaste! jag upptäckte danny tidigt där ifjol..

det är mycket att göra idag på jobb. ganska skönt, tiden går fort.

idag lät jag carina komma ytterligare lite närmare mig. hon känner mig verkligen väl nu. hennes respons gjorde mig sprallande glad (igen) & den kvinnan kommer jag inte släppa i första taget. hon förstår & hon lyssnar.

nu har även min försäkring blivit klar. min heltäcknings-försäkring (som det så fint heter). täcker allt jag ska ta mig an, täcker även om jag skulle dö. läskigt men sant.

blir snart aggressiv på vår skrivare, samarbetar INTE.

idag är det i alla fall sol. strålande sol och frisk luft. det är kallt men skönt. gick en lång runda på lunchen och njöt av höstdoften. det luktar verkligen höst. det luktar speciellt och förknippas med skola, min födelsedag & mysiga kvällar.

-att vilja så innerligt men ändå hindras-


feel my body getting cold









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0