ingen självklar stadsbo.


nä, det är jag ikke =)

innan vi fortsätter måste jag bara förtydliga: jag brukar avsluta mina inlägg med en fras från refrängen av den låt som är på radion just när jag skriver. de som är riktigt uppmärksamma kan även se en & annan reklamfras smyga sig in. frasen som avslutar mitt inlägg är alltså inget jag väljer själv, haha..

såja, MÅNDAG. yes, min favoritdag, eh. haft en fin helg i alla fall. det ger mig lust att fortsätta fighta, moah..

när jag åter var på plats i mitt hem sent igårkväll möttes jag av ett stort paket. däri fanns alla mina biljetter, mitt visum, en enorm bok om australien och t.o.m. sådana här små lappar som man knyter på resväskan.
helvete - det ÄR på riktigt nu.

så mycket tankar och känslor jag inte kan hantera. så otroligt mycket framför mig, det mesta roligt förhoppningsvis men det är så mycket att allt liksom snurrar..weird.

dagen i ära har jag i alla fall fått ett eget rum här på kontoret,  jag jobbar mig uppåt minsanna, ha!
tre veckor till jag slutar.

nä, nu ska jag uppdatera ett adressregister. jag fullkomligt älskar livet. det är kul.

alkemisten har nu letat sig in i mitt hjärtas djupaste delar och kommer sätta fina, eviga spår. alkemisten var nog precis vad jag behövde.


I just called to say I love you (ironiskt att den spelas nu...)





Kommentarer
Postat av: elin

mmm och sen riingde du inte mig, någon försöker ge igen kanske? =P laddar för mitt 12 timmars pass imorron men så länge DU hade kul i helgen så e de väl lugnt. chilla bruden. =)

2007-09-03 @ 09:58:34
Postat av: Eva

jag diggar dig

2007-09-03 @ 13:17:27
Postat av: Anonym

UPPDATERING?????

2007-09-04 @ 11:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0