sådär ja.

jag tror faktiskt jag kommer vara lite saknad här, after all. många som ärligt ber mig stanna kvar och strunta i resan. en del har sagt att jag lyfte hela företaget när jag började och andra att jag är en glädjesprudlande kanon!
någon har bett mig komma tillbaka och andra vill att jag i alla fall ska komma inom en dag i veckan och dansa och sjunga lite, som jag brukat, haha..
ack ja, så roligt att höra att man blir uppskattad. men jag är ju bara jag!

image20

sådana här bilder får mig att garva..

when you miss someone the most - it can only get better

nä, tack för då och tack för nu. nu promenerar jag vidare längs livets långa stig eller i livets tjocka bok, dags för ett nytt kapital. jag bläddrar vidare med spänning...


I´M NOT SCARED OF DYING I JUST DON´T WANT TO - har helt enkelt ingen lust till det. inte nu, inte läge. för nu är jag redo.

Kommentarer
Postat av: eva

jag gillar inte stämningen på din blogg idag.. jag står med tårar i ögonen. Du vet att jag sa att jag itne riktigt fattat att du åker snart, tror jag börjat göra det nu...

2007-09-18 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0