synda långsamt

"Vegas är USAs snabbast växande stad, till skillnad från D.C. Kittlande tanke att Babylons anus växer snabbare än dess huvud. Men som vi brukar säga; skiten måste ju ut." - Jason Diakité

vissa människor är klokare än andra. vissa har lättare att uttrycka sig än andra. denna man är klok. har mycket bra att säga. han börjar bli sliten, men va fan, i vårt samhälle; vem börjar INTE bli det?

behöver jag skriva att jag snart åker? nej, det var ett jävla tjat. haha, men känslorna ändras för varje dag som går. idag är en sådan dag när jag bara längtar efter att få komma iväg. ångesten är ytterst lågoch jag vill ut, se världen. njuta av sol och värme, nya platser och människor. för att sedan komma hem lite mer lärd och lite mer erfaren och berätta om allt nytt jag vet.

helg igen om några timmar. jadå - hej.
denna helgen innebär att jag fyller gammal - 20 bast, jordsnurr, höstar, ÅR! det är faktsikt stort.




image12


image13

vi har så kul på våra firmafester!

trevlig helg - ät en GOD karamell


I can´t wait to fall in looooove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0