05:10

- började min arbetsdag idag. hur kan man göra såhär mot mig när det är festival och tua är på besök? livet är ofta orättvist.

jag har varit vaken i 3 timmar nu och det har redan hänt DÖroliga saker.

1: jag har spräckt min kjol. trött som ett as imorse hasade jag min in i bilen och "krrrrrsch!". BALL. tur nog bara innerkjolen men ändå. den är INTE tajt någonstans längre och det känns INTE att den sitter på. går runt och känner mig naken. det är skönt.

2: sur, arg och trött satte jag mig i mitt bås för att vakna till innan allt folk började strömma in. då, från ingenstans kommer en "go" vän från informationen fram (utan att jag ser) och skriker BÖ! sen var det min tur att skrika. SHIT POMMES vad rädd jag blev. hans mål var att väcka mig, han lyckades. men mindre sur blev jag fan inte. mitt morgonhumör leker man inte med. informerade honom om att jag vaknar först runt åtta, han är välkommen igen då.

haha, nja. fullt så illa är det inte. I´m a pro. när jag är här ler jag & gör mitt jobb. och jag gör det bra, yes!. men bakom dörrarna är jag ett trött vrak. som tinar sakta efterhand som dagen gryr. jag är ingen morgonmänniska.

men jag har kul. jag är vansinnigt ironisk såhär tidigt och jag uppskattar nog det mest själv. förmodligen går jag mest runt och ser dum ut med ett liten flin på läpparna. mycket här är väldigt komiskt. tyvärr tycks det mest vara jag som ser det.

7eleven är min bästa vän här. deras cappuccino är heaven.

"det är en perfekt hund för den som inte vill ha hund..." en man till en annan. de passerade precis mig, allvarligt disskuterande och jag kan inte hjälpa det. jag blir galen. VILKEN HUND MENAR HAN?!

och första flyget som avgår idag landar i (trumvirvel) GREECE:




HEJSAN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0