ny kamera och bloggade känns ok igen

det blev en trevlig kväll, after all.
fantastiskt kul att träffa alla efter så lång tid. vi är utspridda nu och alla har vi historier att berätta och ännu mer kommer det bli.
det är en förändring, nu hjälps vi inte åt att berätta och fyller inte längre i varandras meningar om vad vi upplevt, nej nu är det dags för nästa bana; att lära av varann. jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle vara så kul! 
vissa av oss är målmedvetna, vissa behöver inte vara det, andra har noll koll på ungefär allt och somliga redan klara med sitt livs upplägg.  ändå har vi fortfarande så mycket gemensamt.





make LOVE to the camera.






sen har jag det bra. ruskigt bra;jag fick fika på säng imorse!



att det är skottlossning på löpande band i mina hoods känns faktiskt sådär.



Kommentarer
Postat av: Eve

Underbara bilder du har fått med ;)

2008-08-29 @ 17:20:50
Postat av: Emelie

Jag joooinar! Så härligt det hade varit! Hur går de i skolan?! =)Jag ska till Linköping i helgen...wiiiee! =) Dejta snart!? Puuuuss!

2008-09-02 @ 21:42:11
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0