dan före dan före doppare-dan

nu har noa åkt... känner mig hiskeligt ensam redan! det är verkligen fantastiskt att få ha sin allra bästa vän och den man älskar mest hos sig varje dag.
antar att saknad är nyttigt, men jag anser att det är inget vi behöver! tur att jag får åka efter honom snart snart.



okej, dagens bild:

gissa ålder!



två "julaftnar" är avklarade och julen är så helmysig... kanske njuter jag dubbelt upp nu eftersom det inte blev mycket till julfirande ifjol. krängde nylagad julskinka i lördags - slutade med att jag mådde illa och kunde inte resa mig ur soffan.
imorgon ska vi fira "lillejul" med många goa kusinbarn, ska bli kul.
undrar om jag kan få spela tomte, tror jag kommer agera fantastiskt bra och vara ytterst trovärdig!

nu ska jag snart hem till kära cecilia och fika med henne och eva. så himla skönt ska det bli.
behöver de töserna LITE oftare i mitt liv.

JULEFRID!

Kommentarer
Postat av: Tereeesia

HAH! Jag vet ålder :D

2008-12-23 @ 16:18:17
Postat av: Malin

god jul min vän :) hoppas du får en trevlig jul! själv jobbar man medans alla kollar kalle anka haha, men slutar snart =) kram!

2008-12-24 @ 15:09:36
URL: http://elakamalins.blogg.se/
Postat av: siii sii

oh harre min guud, det ser ut som en typisk 15års bild :) is it, is it not?

oooh, vad ska man packa? vad ska man inte packa? Behövs chips, för jag har chips.



Hoppas för guds skull att du mår bättre!

2008-12-26 @ 01:11:00
URL: http://caos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0