here I go again!


lite trött efter jobb jag är, men det är himla bra!
vi fick minsanna styr på de engelska barnen idag - inga ormar eller för mycket spring idag inte!



i måndags fick jag äran att dejta freja med stort F. vi försökte ta julklappsshopping på allvar och tog en sväng inom lagerhaus. där må ni tro har de GRANNA badmössor, som ni säkert förstår så var vi inte sena att prova...alla!




vilken gillar ni bäst?
jag vet ju HELT KLART vilken jag önskar mig!!



imorgon är det skola igen, hua! går minsann hela dagen 10 - 15, hårt! speciellt eftersom det var en hel veckan sedan sist.

en annan kul grej:

RUNKEflostand?! hihi


nu ramlar snart tre vuxna män in här (aka. calle, anders och noa) så ska jag få något gjort ikväll är det nog bäst att börja NU!


tjing!

Kommentarer
Postat av: emelie

I missed you today hun!!!??

2008-12-03 @ 22:10:34
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/
Postat av: Eva

HAHA tre vuxna män, så fint har nog ingen kallat dem förr! hoppas ni hade en trevlig kväll =)

2008-12-04 @ 00:07:32
Postat av: freja

Haha! Helt fantastiskt! Jag måste nog ändå säga att jag gillar den lilla ankan bäst för den ser så sorgsen ut i ögonen! Love you! Kiss

2008-12-04 @ 02:03:03
Postat av: emelie

Haha, håller med Freja. Ankan var supersöt! Fanns det ingen julgran frida haha, hade ju vatt ultimat? ;)

2008-12-04 @ 12:28:43
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/
Postat av: Emmi

Ankan, helt klart! ;)

För övrigt; -sikken grej med badmössa!! Saknar dig gör jag.

2008-12-04 @ 13:45:50
URL: http://nist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0