HOSCH!


vilken HIMLA kul och trevlig och rolig och mysig helg det har varit!

i fredags var vi hemma hos eva och IDOLnördade oss - men när vi gör det sådär tillsammans blir det DÖmysigt.

igår var vi hemma hos jona & cissi, det vara kül! vi lekte charader och drack gott vin. jag lyckades ta HEJDLÖST roliga bilder från kvällen; bland annat när cissi försöker gestalta en åsna, jona beskriva banankontakt och en ASgarvande calle halvt döende, kravlande på golvet. ska lägga upp bilderna snarast möjligt, dvs. när kameran har batteri igen!



denna dag har jag varit väldigt huslig och traditionsenlig. jag har bakelibakat med mina gose-kusinbarn!
Fler & fler droppade in under dagen och till slut var en go del av släkten samlad och det är alltid så skönt. goa skratt och underbara barn...flitiga var vi, speciellt med att smaka degen...
årets överraskning var att vi skulle få pynta pepparkakorna, iiiih! jag blev, förmodligen, ca 6-7 år igen. min kusin med kan jag berätta, hon är över 30-strecket minsann.
det hela resulterade i fantastiskt vacker konst...


flitighetenslampa lyste starkt!

 - trots att noa mest tjuvsmakade....

lyckades han producera den här:   
                                                         en JÄTTEGLAD elefant!

min kusin körde före & efter-tema:

(ja vi har bakat pepparkakorna själva, syns det SÅ tydligt?!)

            
                    detta var min bästa, jag har talang - jag vet!



nu är jag proppmätt.





Kommentarer
Postat av: E- to the M

Åh guuuueeed vad mysigt med peppelipepparkakspyssel :D Ska jag göra i veckan minsann! wiho. saknar dish!!

2008-12-07 @ 23:49:02
URL: http://nist.blogg.se/
Postat av: Emelie

Iiiiih! Vad mys. =) Jag bakade också pepparkaugor igår men utan kristyr. Fubbigt! =D Lucia på lördag!!!

2008-12-08 @ 13:18:31
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/
Postat av: c to the issi

jag vill se bilder! :)

för övrigt, tittade på en av paris hilton-lapparna igår och någon hade skrivit; "i löööööööve paris hilton" Skyldig? :)

2008-12-08 @ 20:51:09
URL: http://caos.blogg.se/
Postat av: maolin

otroligt söta pepparkakor frida haha.. speciellt din elefant :D

2008-12-11 @ 21:46:19
URL: http://elakamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0