- det var en varm dag

- thea var HET
- jag hade mer energi än vad jag haft på länge.

hiskeligt tidigt trampade jag iväg för att träna denna onsdagsmorgon, hemska tanke. men har man köpt ett j*vla träningskort så har man.
jag fck både psykisk och fysisk support i form av cecilia adnerhill - så det blev hur bra som helst till slut!

lite senare blev det stranden - åh, älskade strand.

           






igår gjorde jag min plikt som dotter; hjälpte mamma förbränna pengar på stan.


ikväll åker vi till lysekil - äntligen!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vääärsta vääärsta fräsiga bilderna! Har du gått en kurs eller nåt? ;) Kafferep och kräftfiskning nästa ... =) Love !

2008-07-15 @ 18:35:39
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var glassen god FRIDA?

2008-08-05 @ 13:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0