en liten paus

väntar på en avgång till Preveza - Greece.

idag, såhär långt, har det varit en spännande tid på denna arbetsplats.
- svenska partylandslaget har checkat in.
- danskar har tvingat mig att förstå dem.
- jag har fått en oöppnad fruktjuice av en liten tös.
- blivit ansvarig för ett par bilnycklar tillhörande ett par som för tillfället är i luften.

inte nog med det. 10:30 är det bröllop! ett par gifter sig här precis innan de åker till kreta. romantiskt? kanske.
jag ska strö rosenblad över hela golvet, inte en grå fläck ska synas!
(som om jag orkat göra det även om jag fått..?)
jag hoppas i alla fall att de gör en pampig entré och att bruden glider in i en vacker brudklänning.
jag kanske borde kasta lite ris eller något? men jag har ont om ris.
kan man kasta halstabletter?

nu är jag mest bara trött, har en timmes rast, kommer somna.

har skickat iväg folk till bla: Santorini & Lefkas denna morgon.
ibland är detta ett besvärligt jobb, jag blir så förtvivlat ressugen, HELA tiden.


lefkas


   santorini   



ikväll blir det kul!

Kommentarer
Postat av: Eve

Kan du boka en resa dit till mig?!

Ser helt underbart ut!

och tack frida, jag vet att du är stor och stark!

2008-07-05 @ 10:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0