lata dagar i solen


  

sommaren är här på riktigt.
har tillbringat några dagar i stugan och levt väl. såg några löv falla av träden men självklart bara på grund av vätskebrist. det är ju så torrt! inte föll de för att det närmar sig höst. jag vägrar. inte redan. har visserligen sluppit höst och vinter i över ett år nu, men jag är inte redo riktigt än.
vi har äntligen fått vår lgh nu, så visst har jag något att rå om i höst men vad fan. nej. det håller inte.
så mest bara för er egen vetskap: sommaren är inte slut förrän en bra bit in i oktober. innan dess - be mig INTE göra något trist, grått höstlikt.

                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0