and away she went

to malta.
to the paradise country, for three weeks. have the time of your life my little angel...

                                        
                            

jag & elin ville förstås också vara med på ett hörn, gamla i gamet som vi är...



sen blev det lite besvärligt, känslig som jag är kunde jag inte hålla tårvattnet borta, min lilla fina ut i världen så länge?



jag vet att ni kommer ha kul, roligare än nånsin förr. svårt att ha annat där. jag saknar dig redan men jag är omåttligt glad för din skull; du har äntligen kommit iväg.
jag vet att du längtat, att du behöver det och du är så väl värd det.
jag älskar dig.


(tänk att det var 5 år sen elin?!)

Kommentarer
Postat av: elin

jag vet, helt sjukt.



och VARFÖR ser de redan helt bruna ut? och VARFÖR ser jag ut att vara typ 35?

2008-06-26 @ 18:42:58
URL: http://detfinnsdar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0