en dag.

jag vet - ny design. woliwoha!
även om flower-power konceptet är SJUKT "jag" så kände jag att jag behövde komma ifrån kombinationen lila/rosa-gult, om än så bara för ett litet tag. frukta ej, det kommer säkerligen igen.

studenttider, ah! 2 år sedan jag tog? pyttsan, svårt och tro, men jo. det är bannemig så längesedan. "jaha, vad har du gjort sedan dess? börjat utbilda dig eller..?" bara älskar den frågan. ungefär lika mycket som "jaha, vad ska du bli då?.." J A G  V E T  I N T E  (låt mig va) jag kan dock stolt berätta att jag åstadkommit en resa, tah!
så, nu har jag fått ur mig lite vrede, tack.

image97
första svenska frullen efter resan

(annars går jag mest och väntar på att jag ska börja jobba, har lite knepiga arbetstider och det är ganska drygt. men jag har inte mycket val.)
 
i alla fall, kul med studentvecka- tjofadderittan! grattis alla glada som rusar ut från sina skolor...

viktigt nu; EM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0