понедельник



bilder säger mer än flera ord. så, här är vi - så här kul har vi. alltid faktiskt!

helgen blev hur bra som helst.
bättre väder än väntat och vi mår så bra ihop.
finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar detta gänget, tack.

österlen är för övrigt en mycket vacker plats såhär under sommartid, verkligen.
på vägen hem besökte vi ales stenar (respekt!), mest för att visa min same vad vi här i skåne är så stolta över...
han blev imponerad - MÄKTA imponerad!


man kan nästan TA på hans lyckorus av upplevelsen.

 hoppar för LIVET!




imorgon far irma till malta, kommer sakna henne.
men tjena vad kul hon kommer ha!


nu; hjälpa henne med packning och goda råd ska ges...


(min överskrift är på ryska = ryssland vinner EM!)

Kommentarer
Postat av: sjul

pfffft imponerad, njaaa. Mer imponerad av Fridas nyuptäckta talang; sjunga britney spears med exakt samma tonläge som "stjärnan".:)



sitter på jobb och dör av tråkighet. tänker på dig älskling!

2008-06-23 @ 15:43:41
Postat av: Eve

Haha jag rentav älskar Noas kommentar, vad är detta? Frida sjunger i exakt samma tonläge som stjärnan?!

2008-06-23 @ 17:38:44
Postat av: Emelie

Jag myyyser när jag läser detta inlägg =) We looove it!

2008-06-23 @ 20:29:45
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0