jahapp...

så satt man här, en söndagsmorgon.
klockan är 07:34, 03:40 var jag här imorse, eller inatt kanske är bättre att skriva. pjusch.
när jag kom hit vad jag inställd på att stanna till kl 08:00, men i flygvärlden, vilket jag ÄLSKAR med mitt jobb, kan det ske förseningar. det plan som därför egentligen skulle lyft typ...nu, lyfter först 10:25, om vi har tur. förseningen kan spä pås. jag är trött, monstertrött och vill bara hem och sova men nej. tur att det är så schysst OB idag, annars vetefan om jag hängt kvar... en kaffe har jag i alla fall unnat mig och goa mormor skickade med mig en burk jordgubbar från igår, gott.

vilket match igår, min besvikelse var enorm. det var så nära. så äckligt nära men nej, sveriges vanliga tur, eller otur. i slutminuterna, gah! vi spelade bra, kämpade som vikingar. vi gjorde vårt bästa, det är svårt att begära mer.

                                                                               
                                                    här har vi planens bästa spelare, enligt moi. goa gossar = )

slut på det roliga, nu måste jag sätta igång och MASSPRODUCERA förseningsintyg till våra kära älskvärda resenärer, ich bin NOT bitter.

sol idag - kanske får jag njuta senare.

GOD MORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0