unisex.


singapore 


 the mist -
wooosch! där satt jag med öppen mun, liksom i chock, när eftertexterna började rulla. jaha?! men men men...varför? eh.
BRA film. SE DEN.

stugan fick sin beskärda del av oss denna helg. underbart väder och lugn & ro. trivs bäst när jag kommer ifrån stan...

för övrigt brfinner jag mig i vad vi töser föredrar att kalla "en känslig period..." , märktes speciellt tydligt imorse när jag drack mitt dagliga te till inspelade avsnitt av IDOL och började gråta av medkänsla för de tävlande... (erkände jag det precis?!)



elefant.

elefant?

sometimes I´m to funny for myself....








Kommentarer
Postat av: inställd på romantik.

men Freeeida med den dopade hakan!

Du är inte sugen på en viss sladd? Med tanke på att vi bor så nära så suger vi på att sköta saker sinemellan so att sajja va! :)

2008-06-11 @ 15:43:35
URL: http://caos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0