en kul helg.

le pappahelg på le schema,
stämningen på topp o galnast i skånes texas - here we come!

våra pappor är underbara, vårt gäng härligast och vi känner varann utan och innan.

image84

2 lag skapades och fighten var ett faktum!

image85

malmö camels vs. texas screaming buffalos, kan det bli coolare?!
med lagflaggor, lagledare och hejarramsor (innehållande sång & dans) var det bara likadana matchtröjor som saknades...

  

efter en alldeles utsökt grillspettsbuffé fick vi som grädden på jordgubben (lol) chans att rida le buffalo, jag var inte svår!

image89

framåt kvällen vankades le melodifestival och den kan man ju BA´ inte missa, eh?
gemensamt bestämdes i alla fall att den skulle ses och det med pompa och ståt, och lite chips så klart!

image90

(förstår om ni undrar vems läckra bak det är i mitteln, jag vet....hihi!)

natten spenderade vi alla 11 ungar på loftet av stugan, fisandes och snarkandes. ah, vad mysigt!

tack för en fin helg - nu har jag planterat sälg.


helgens citat: "jag rinner från alla håll och kanter...!"   väl talat.

ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0