fina dagar

veckorna rusar, bokstavligt. haft många fantastiska dagar nu - strålande sol och varmt. haft fina stunder med riktigt gamla goa vänner. stunder jag många gånger saknat under min resa. vänner jag längtat efter länge.Inte blir man sugen på att kasta sig in i jobbvärlden då inte. men lite av det har det blivit också, kontot är ju verkligen TOMT nu.

för en vecka sedan tog min same med mig upp till hans hemtrakter. det var så härligt, lugnt och skönt och mysig natur. i stan blir jag inte kvar alltför länge till om jag får bestämma!

image62

här hör han hemma!

  
                                                                 eldrök är jag inte van vid!

image66

så vackert.

image67



tillsammans klarar vi allt! spelar ingen roll hur lång tid bussar tar, hur lite vi har att göra eller hur tråkigt något är - tillsammans blir det kul!

(självklart ska jag fortsätta min uppdatering från resan, men tar det bitvis - många bilder!)


"me you and the dancefloor..."

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh...=)

2008-05-13 @ 14:11:20
URL: http://endagsomdenna.blogg.se
Postat av: Eve

Söta bilder ;)

2008-05-13 @ 20:05:58
Postat av: Eva

NÄHÄ men var tog de nya bilderna vägen då?

2008-05-14 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0