Den hära torsdagen

Idag har jag disskuterat, disskuterat och disskuterat. Jag känner mig lite sönderdisskuterad.
Jisses vad det finns mycket att disskutera för övrigt. Viktiga saker som man får möjliget att se från helt nya perspektiv.
En annan intressant grej när man disskuterar är att man kommer på vad man själv egentligen tycker och tänker.
Det är kul att träffa nya människor.
Dagens ord: disskutera.
Dagens budskap: Disskutera mera!

Till något helt annat - Malmös kollektivtrafik suger.

Annars är allt bra och det är en glad dag.




Noa somnade på stranden i somras. Då fick han en penna i näsan.




Kommentarer
Postat av: eve

nej jag har ju icke gjort det men alla trodde visst det. fick lite uppröra kommentarer från folk som sätt bilden! haha.

2008-11-09 @ 20:21:39
Postat av: freja

Hej hjätrat! Snälla söta rara vän, ring mig på mitt nya provisoriska nummer så vi kan diskutera lite ;)! har försökt nå dig med det är ju stört omöjligt du upptagna kvinna! Saknar dig! Massa puss!

2008-11-09 @ 20:27:26
Postat av: Emelie

Hej gull! Mysigt o träffa dig i lördags! Såg att du var trött raring, men jag är sjukt impressed av att du orkar jobba varenda lördag =) Du e så duktig gullefjun!! Jag hade skoj ja... haha även om inte slagt är ett ställe som jag avgudar precis, men så länge man håller humöret uppe så funkar det mesta! så visst hade jag kul :) JA...date någon kväll i veckan röstar jag starkt på...vad sägs om imorgonkväll eller onsdag? PUSS

2008-11-10 @ 09:51:47
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0