jag & freja

vi hjälps alltid åt.
vi hjälps åt med många saker men främst med att ta fram våra bästa sidor.
jag uppskattar henne otroligt mycket för det.
tack min vän.

          
          
          
          



snart är det valvaka. vi ska bädda vår sköna, extramadrass framför TV:n i vardagsrummet och ligga där med popcorn och mysa hela kvällen/natten. det är smart för då kan man somna när man vill.

nu är den första kursen nästan nästan nästan helt klar, sista examinationen på fredag sedan är det finito!
var på isen sista gången idag. vi spelade hockey och jag blir, som vanligt, alldeles FÖR självsäker för mitt eget bästa när jag klarar av någt lite grann, så jag satsade 150% med klubban och TJOPP : jag låg på rygg med en öm svanskota.

nu ska jag duscha för jag tror jag luktar illa, även om noa påstår motsatsen.


ha en mysig, härlig höstkväll mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Eve

Ni verkar verkligen frambringa de vackraste sidor hos varandra=) CC säger ju att de som läser det jag skriver måste tro att hon är en extremt ballögd person.. jag börjar snart undra hur freja ser ut när hon inte gör en massa tokiga miner.



och du bubbla, det var väl inte riktigt snällt att kalla det bara för att jag bor kvar hemma och inte flyttat? det tyckte inte jag iallafall... och jag hoppas att du också förstår att det var mer av en önskelista än vad jag verkligen ska få eller skaffa. så bortskämd är jag inte, trots att jag sponsras med rum och mat av mina föräldrar...



Hoppas ni får en trevlig valvaka!

2008-11-04 @ 22:36:27
Postat av: freja

Ja vi kan ju i alla fall konstatera att du verkligen plockat fram mina bästa sidor här på bild i bloggen! Det är nästan så att jag funderar på att skapa en själv så att jag framhäva dina ;) Skämt och sido, blir nästan lite mallig när jag läser texten, nästan så mallig så att jag struntar i att jag ser ut som ett mähä på varenda bild du lagt upp på mig! Tack för att du finns! Om det är någon som kan göra mig på gott humör så är det du! Min telefon har föresten pajat så jag kan inte ringa dig... typiskt, ska se om jag kan låna av någon! Puss på dig min ängel!

2008-11-05 @ 15:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0