tis tis tisdag

min röst börjar komma tillbaka till mig, åh lycka.
jag tycker om att prata, alla som känner mig vet det
och att då ta rösten ifrån mig är det värsta en förkylning kan åstadkomma!
att jag nu istället har ont i halsen, huvudet och har hurven gör minsann detsamma...

igår var anders här igen, han dyker upp ofta nu om kvällarna och det är mysigt. vi tar igen mycket förlorad tid känns det som och vi gör det mesta ihop. som igår tex; då hjälpte han oss sortera tvätt! dock från ryggläge i vår obekväma soffa men ändå.

på tal om obekväm soffa så behöver vi inte stå ut med den länge till...
vi ska flytta!

slutligen vill jag bara poängtera att det känns dunderkul att fler skåningar bokat upp sig för nyår i åre
- ses i backen!




nu; frulle


Kommentarer
Postat av: freja

Hoho kära frida! ska ni flytta?! har ni bestämt er för den ni va och tittade på? åh vad nyfiken jag blir... Hoppas minsann att man står som vip när det valkas inflyttningsfest! Se nu till och ring mig är du rar! Och försök gärna mer än en gång!! KISS

2008-11-11 @ 16:14:42
Postat av: eva

frida frida frida frida frida frida

jag känner att jag missar alldeles för stora delar av ditt liv, ni ska flytta? varför och var och hur och va??! detta har jag aldrig hört förut...

2008-11-11 @ 17:04:41
Postat av: Emelie

Heeej raaoring! GUD Vad kuuuul! =) Etta hälsa på! :) När får ni keys och tillträde? Så SKÖNT för er =) Hurra! Nu blir det en inflyttningsfest till =D Har du med varit sjuk? =( har blivit det nu och så jäkla drygt att vi inte har någon som kan ersätta mig på jobb. Måste stänga butiken isåfall, vilket känns uteslutet. Hur som helst...ja vill ju gärna träffas men om ja e frisk till torsdag så är jag på yoga då! MEN... hum... Vad gör du på lördagkväll? Martin kommer hem i helgen =) Men han ska ju på den där sensation white grejen på lördag och då vill ja ha en dejt?! =) PUSSS

2008-11-11 @ 17:57:57
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0