tröttschen

vår dator är för tillfället full.
ja inte "hög promillehalts-full" utan snarare "ingen plats kvar-full". ja ni vet.
i alla fall, tyvärr fick jag detta besked när jag försökte tanka över bilderna från den härliga helgen som gick i Göteborg.
några få lyckades dock dras över, av någon konstig anledning, så resten får jag ta sen!
det var fantastiskt skönt att träffa emilia igen, se att hon mår bra och lever gott. att leka med magnus var kul och att få garva ihop med anneli kändes underbart. christina fick vi bara en kort dejt med men bättre än inget må jag säga...
emilias och magnus katt krister är spännande, han gör ofta oväntade saker...TAH
ah, det blev en lyckad helg med mycket sång och skratt.






mer bilder kommer senare helt enkelt.


just nu är jag trött efter en heldag på jobb. trött men glad, barnen är guld.
färdigutbildad är jag nu dessutom - intyg och bok har jag minsann fått!

imorgon är det skoldags igen, känns HELT ok att endast gå torsdagar och fredagar faktiskt, om ni undrar.


nu har jag precis pratat med freja en stund, hon ger mig myspirr i magen!
cissi gjorde min morgon!
emelie är världens finaste!


guten nacht...™ (sjukt coolt tecken där på slutet, hittade den funktinen nyss!)

Kommentarer
Postat av: Emmelajja

mys, mys MYS att ha er här! Var ju lite av ett nyvaket vrak när jag skulle vinka hejdå, men tur att vi klämde in en kram där iallafall :) Hoppas bussresan gick bra utan maten, stackare... du som hade handlat choklad och allt. Men vi hade gott på kvällen :P Härligt att praktiken är över och att du på så sätt får mer tid över för annat. Vilket datum flyttar ni nu?

Dags att stickelicka ner till stan och handla LITTA! Pussinuss

2008-11-20 @ 10:40:44
URL: http://nist.blogg.se/
Postat av: freja

Wwwiioowwiioo!

Du är bättre än en piggelin!

2008-11-20 @ 12:11:02
Postat av: Emelie

Iiih! =) Ser ut att haft en myyysig helg, vilket glädjer mig! ser fram emot fler picelics! synas snart? JAO! När kommer Elinski hem? Jag föreslår adventsfika!!! :) puss hjärta!

2008-11-20 @ 16:35:17
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/
Postat av: eve

du är för söt med dina 4 inlägg =)

verkar som ni haft det underbart trevligt, vi vet ju alla att du älskar lite friluftsliv och göteborg har du ju alltid varit lite svag för. Hoppas innerligt att du pallar dig till Natta på lördag för det var ALLDELES FÖR LÄNGE SEDAN VI SÅGS!

Hoppas dagen varit fin, nu ska jag kränga pizza med brossan och bli tjock...!

2008-11-20 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0