vardagens speciella vardag

idag tog jag mig till jobb för att vara med och utbilda mig lite!
grundläggande första hjälpen, främst på barn, stod på schemat. hjärt- och lungräddning på små bebisar är minsann lite läskigt... ett pass idag och ett nästa vecka kommer göra oss fröknar ännu vassare..!

nu sitter jag hemma igen och hostar. känner mig dock lite piggare idag, alltid något.

på lördag åker vi äntligen till göteborg och hälsar på de saknade turtorduvorna, dvs: emilia & magnus.
ska bli skönt att byta miljö men främst att få gosekrama emilia igen.

systern min tillhör den glada skaran när det gäller inställning till vår flytt.
nu kommer vi kunna leka mer helt enkelt, om ni frågar henne!



nu ska jag bädda ner mig i sängen, tända ljus och titta på mamma mia!
ja jag erkänner, jag är HELT såld på filmen och musiken för tillfället. men inte noa, tyvärr, så jag får passa på när han inte är hemma!


en skön onsdagskväll önskar jag eder alla.

Kommentarer
Postat av: Eve

Är du redan hemma? Då hade du ju kunnat komma hit på kafferepet, CC gick för 2 minuter sedan...

Hon berättade om flytten; jag är också en i den stora skaran som är glad att vi återigen får dig tillbaks till Limhamn! =)

2008-11-12 @ 15:29:29
Postat av: emilia

Det ska bli så underbart att ni kommer upp :) Och vet du... Vi har OCKSÅ fått ny längenhet!! Fast vi flyttar inte förrän 1 april :/ Men det är alltid nåt att se fram emot :) Jag saknar dig stumpan!

2008-11-13 @ 15:07:59
URL: http://nist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0