en dag ur mitt liv.

jag älskar mitt jobb.
den feedback man får från barn är så genomärlig och ren.
jag vill adoptera de flesta.
imorgon ska jag åka skridskor.
hjälmar kan lånas.
SKA VI HA HJÄLM?
ja.
och vadderade kläder.
kul.
sen ska jag och freja bygga klart våra tärningar.
vi äger.
sen ska jag på YOGA med kära älskade goa emelie andersson.
äntligen!
ett "stammiskort" ska inhandlas och kickboxning ska också tryckas in i veckoträningen.
jag + träning = krampa.
snart i alla fall.
idag hade vi en föreläsning om barnövervikt.
det var mycket och länge.
lagom intressant.
jag passade på att hänga lite gubbe och rita en detaljerad teckning med frejas färgpennor.
den blev mycket fin.
måste hinna tvätta lite innan lördag.
och stryka.
wiho!
noa tittar på "so you think you can dance?".
jag funderar på hur jag ska klä mig imorgon on la is.
jag kommer få blåa knän.
jag bara känner det.
snart kommer elin hit.
eva ska till oslo
och jag ska snart snart snart till järpen.
jag har längtat.
jag saknar thea.
sov gott.




thea - sommar 2008.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0