jag borde borde borde

plugga plugga plugga. och jag gör det faktiskt egentligen, paus mår man bara bra av!
tänkte mest bara som hastigast förtydliga frejas virvarr om dessa fiskpinnar=salta pinnar som vi stoppade på oss...


måste få upp fler bilder från i lördags, många ser rentav inte kloka ut!

igår kollade vi rosa bandet galan här hemma; vi skrattade, grät lite och skänkte pengar. med andra ord var vi nog ultimata åskådare för kvällens koncept. men inte nog med det, hade de ansvariga sett eva igår hade hon nog vunnit en bil utan att ens behöva ringa. hon var rosa nästan från topp till tå, det inkluderar ett stort knallrosa sidenband runt pannan. det var kul!

jag är förkyld och jag trivs inte. att vara halvkrasslig är drygare än att bara vara sängliggandes sjuk.
ja minsann, man blir aldrig nöjd.

peaceelise!

Kommentarer
Postat av: Dr Eve

Kom ihåg: Läkarens rekommendation- INGEN TRÄNING! =) Tack för en underbar kväll! då kör vi ikväll igen ja...!

2008-10-29 @ 10:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0