mätt och...


...vackrare än vackrast.
det blev den bästa lunchen på länge.

idag vaknade jag av solen. den sken starkt och varmt rakt i ansiktet. halvvaken drog jag bort täcket och sov vidare en stund utan. till sist vaknade jag på riktigt, denna gången av fågelsång och solstrålar. för en liten stund var jag säker på att det var sommar. bombsäker. men sen hann verkligheten ifatt mig...
vilken underbar känsla det var, om än bara för en kort minut.
men en solig, varm fågelsjungande höstdag är minsann inte fel det heller!

idag MÅSTE vi bli klara med examinationen, vi är först ut imorgonbitti.
sen behöver jag börja packa också, termobyxor?

nu; morgonte


Kommentarer
Postat av: Eve

Lycka till gumman!

2008-10-06 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0