mina vänner

det är höst.



jag tror jag har accepterat det. det känns så. det är okej.
löven är otroligt vackra i parkerna när man cyklar igenom.
så länge det är sol.
att stiga upp tidigt till regn, kyla & mörker är mindre okej. men det är bara att ta. det kommer inte bli bättre på länge.



vi får helt enkelt lägga fokus på annat. som att bra serier äntligen kommit igång på TV igen, till exempel.
jag pratar Desperate Housewives och SJÄLVKLART Greys Anatomy.
det är sjuhundraelva gånger mysigare hos oss nu när det inte är bastuvarmt, så det blir många gosiga kvällar i soffan med gott te.
det är perfekt att komma igång och träna någonstans, beach 09 känns ju verkligen inspirerande nära.



skridskoåkningen gick som en dans idag för er som undrar. vi bar alla hockeyhjälm och ett brett leende på läpparna.
tärningarna bearbetas fortfarande, men de är något mer klara efter dagens behandling.

nu; dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0