we did it!

och det blev helbra!
vi var först ut men inte det minsta skakiga. vi har haft så kul och kunde vår grej  alldeles strålande.
dreamteam - that´s for sure!

jag var tom. i tid, för en gångs skull, imorse och skulle packa in tärningarna i bilen MEN vi lyckades (självklart) låsa in bilnyckeln i bilen. pappa kom i ilfart, som tur var, med en extra!
men iiih, jag bara garvade, det händer BARA mig/oss. ( dvs. mig & noa)

där stod jag och medan jag väntade insåg jag att det var frost på rutan, REDAN?!
den röda tärningen är inlåst i bakluckan, med nyckeln, helt så bra.

freja är dock en fin själ och garvade med mig när jag ringde och berättade om vårt missöde. hon förberedde hallen med alla olika planer och banor vi planerat och inrusande kom jag med tärningar och musik i grevens tid.
men allt blev helt eneklt hur bra som helst.
tycker vi!
alla i klassen gav oss fina ord efteråt, solen sken och resten av dagen har vi bara skrattat.
har ingen aning om vad betyget blir - men nu är det över!

imorgon ska jag på semester, norrut, till åre.
jag älskar det.

tack för fint stöd idag homies, ni äro guld!

på fredag flyttar emilia, finally. ah, hon har blivit så stor. tur att det inte är SÅ långt till göteborg.
min första påhälsning är minsann redan inbokad!

ha en skön helg, peace out malmoe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0