det första året -

- har firats! vi for iväg från sta´n och var bara vi i lugn & ro. fantastiskt skönt.




på savannen, EH!

vi var ikke (norskan i min klass har satt sina spår) ensamma med att fira denna dag. ni kan ALDRIG gissa vem vi träffade där mitt i byhålan... the one and only - THE KING! aka. "K-G."
 - SWEET!

 
vår tur fortsatte och när vi stötte på denna tyska skönhet kändes vårt vrålåk,
vårat roadtrips-fordon, lite klent. but what to do? ägarna var riktiga original och förtjänade sin buss.

vi sov en natt, godare än godast.
sen for vi till stranden och ja, vi har en gemensam passion för hopp!



 - sen lämnade vi våra spår...

sen var det lite loppis, slottbesök och smygehuk-titt innan det vankades födelsedagskalas.

noa fick på sig den här,jag hamnade i en gammal skolsal och vi båda kom rakt in i ngt slags uppträde!

 - men helgen var underbar...



sen har jag ju fyllt år, men mer om det senare!

på torsdag är jag i bokskogen - en heldag - wiho...
fattas jag efter det vet ni var ni ska leta!

tjing

Kommentarer
Postat av: Eeemelieee

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!!!!!!! vilka underbara bilder (haha kungen var alltså verkligen där!!!) man blev ju alldeles mysig av sig av all eran kärlek nu! =)

2008-09-17 @ 09:49:13
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/
Postat av: Eve

Grymt fina bilder gumman ;)

2008-09-17 @ 10:49:31
Postat av: Malin

Vilka underbara bilder! Ni ser ut till o ha haft urmysigt!!! o ni e juh så söta ihop, gullungar ;o) Grattis så här lite i efterskott kusinen, hoppas du fick massa tårta o paket på din dag! kram

2008-09-17 @ 17:07:59
Postat av: Jojo

Himla mysigt ser ni ut att ha haft det! Åh lite kändis besök också! Bönnan var på middag med Konungen i lördags. Ni kanske såg honom på väg till förfesten?! Hoppas att födelsedagen blev lyckad! Puss Jojo

2008-09-18 @ 15:38:59
Postat av: Eve

Självklart får du det ;) Jag glömde bort dig, förlåt.

2008-09-22 @ 18:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0