oh yes!

skola är kul! baskemig... kursen är dunderball , so far.
vi leker; hela tiden och analyserar lekar! underbart.
jag trivs som fisken i H2O. jag vet, I will always and ever be a NÖRD.

"vår tupp är död vår tupp är död, vår tupp är död vår tupp är död,
han kan inte sjunga kokodi kokoda, han kan inte sjunga kokodi kokoda...!"
det är galet, låtjävlen har liksom klistrat sig fast i hjärnan min och vägrar släppa.
man blir nog lite knäpp av att leka - men iiih, det är ju så kul!

hej fredag!


Kommentarer
Postat av: HAJSAN!

HAJSAN TÖSABIT!

Min mobil är lite dampig och vill inte skriva till dig. Vilket jag tycker är sikkligt irriterande. Så jag svarar här istället.. den 20:de, trevligt, jag är där! :)

2008-09-08 @ 11:38:30
URL: http://caos.blogg.se/
Postat av: Eva

Uppdatera?

2008-09-11 @ 19:04:41
Postat av: Emelie

Instämmer med Eva!

2008-09-14 @ 22:32:06
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0