onsdagskväll

trött jag är - skola och jobb sammanflätat gör mig lite sliten. tur att båda delar kretsar kring barn, de får mig alltid på bättre tankar. barn är fantastiska.

de senaste dagarna har jag;

bevittnat A beautiful sunset efter ett pass på sturup.


vinkat adjöken till mr borlänge + miss getgatan

dessa båda var också på plats

varit po lannet och firat gullungens moder

haft elin en stund

och fått leka lite!
att vi stötte på denna mannen var kul...


skolan är faktiskt kul, tjo!





Kommentarer
Postat av: Malin

vaddå lannet va... värsta storstan här juh... faktiskt bara en traktor som kört förbi idag så de e så! ;oP

Tack för senast iaf till er båda! kramis

2008-09-04 @ 00:03:18
Postat av: THE Teresia

ja det var då påp tiden med lite updating JA.



love

2008-09-04 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0