söndagen med det lilla extra

det har varit en jätteskön helg. den har kännts väldigt lång, bara det kännetecknar en lyckad sådan!
har fått träffa martin linköping stamer. det var party party och väldigt trevligt.
efter jobb i lördags mådde jag inge vidare, fick lite feber och rivjärn i halsen men SKAM den som ger sig, det blev lilla torg men bara under lugna, städade, VUXNA förhållanden.
men ack så mysigt under värmarna med fina vänner och sköna samtalsämnen.
på vägen hem var vi dock en för mycket; skönt att calle löste det tillsammans med bakluckan...

lenny och calle. tur att lenny hade hela överlevnadskittet i bakluckan I FALL OM ATT.

igår blev det loppis och uppgång i ottan. men det var fantastiskt skönt. kändes som jag var i fjällen och skulle ut och åka skidor med mina vänner i solen, begav mig alltså ut med ett mysig pirr i magen min.


det fanns mycket noa ville ha - men man kan ju inte få allt här i livet. (tur det)

visst var de skeptiska i början men när de väl insåg priserna var de värst.
de kollade igenom nästan ALLES.

sedan var det dags att ta itu med ett enormt fikasug som vi alla gick och bar på. stegen styrdes mot kafferosteriet som till vår besvikelse inte var öppet...

...vilket en söt tjej informerade oss om ganska kort efter att vi hade kännt på dörren...
så vi väntade och shaboom, till sist fick vi stiga på och vi avnjöt den absolut FINASTE frukostbuffén ni kan tänka er!


efter detta hade vi ju massa nya krafter så en spontan runda på stan blev fortsättningen.
aldrig har jag varit först i affärerna på en söndagsmorgon.
många fina saker inhandlades och eva har nu fått kläm på vinterkollektionen;


eva är VÄLDIGT kluven, vilken uppsättning ska hon köpa?
hon har därför bett mig att här och nu starta en officiell omröstning, vilket par gillar NI bäst?

nu ska jag till skolan och träffa mitt "team".
sen vill jag ut i solen!

ha en skön måndag mina vänner.





Kommentarer
Postat av: sjul

Eva kommer få hela djurskyddsföreningen på sig om hon väljer alternativ två. Hur många rävar har inte blivit bestulna på sitt liv för den outfitten? Men eftersom de är så mycket snö och vinter i Malmö så röstar jag på alternativ 1! Dessutom har jag en snygg scarf numera eller hur frida

2008-09-29 @ 12:43:44
Postat av: Eve

Jag bara ler och ler och ler.. du gjorde alltså det. Jag satsar på tvåan faktiskt, jag känner att det behövs lite mer bruna färger. Noa, vissa djur hade behövt sätta livet till; Kan man göra mössor av Äckliga Canada Gäss som lever i Stadsparken hade det varit mitt första handsval!

2008-09-29 @ 16:38:03
Postat av: Anonym

HAHA! Jag tror jag.. SVIMMAR (får inte säga DÖÖÖR för Frida)!! Ta båda Eva, ta BÅDA! Se det som en investering för livet...

2008-09-29 @ 19:35:48
Postat av: Cilla

Vid närmre eftertanke; Ta alla TRE! Jag såg nog du sneglade på settet inne på Naturkompagniet också. Om du köper settet, köper jag cheesburgaren? DEAL?!

2008-09-29 @ 19:37:48
URL: http://cillas.blogg.se/
Postat av: T

Eva, du måste ha båda. I Danmark har de en bredare syn på päls och du kan ju inte komma i samma varje dag. Lätt en investering. Tänk vilka fantastiska kombinationer du kan göra med två set men inte med ett!

2008-09-30 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0