bara en helt vanlig dag i TORSOOOON!

jag har förresten varit en sväng i turning torso - WOLIWOHA!
vilken utsikt!
men vilket OTROLIGT trist "trapphus".
Alla goda ting var med oss, så det var sol och utsikt dagen i ära!



 




 - utsikten från matbordet var godkänt.

this is THE bridge.

det blev solnedgång.



 - the little bridge by the little night DAER!

Det blev ett 35-års kalas jag nog aldrig glömmer.

idag är jag skolledig men självklart har jag ett pass på kära Sturup inbokat, näst sista DOCK!
men, alltid är det något.

nu; frulledax!





Kommentarer
Postat av: ;-)

Fan va snygg Header.. Vem har gjort den =)

2008-09-27 @ 19:00:48
URL: http://tessietoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0