fis

Emilia var här idag! Underbart gott att få krama om den tösen igen. Hon kom nyligen hem från en 5 veckorsresa med pojkvännen. Brun som en pepparkaka fick hon mig att likna en fis. En glad fis var jag dock och vi hann disskutera en hel del trots att det "bara" hanns med en fika. Imorgon åker hon till Götet igen och jag vet inte när jag får syn på henne nästa gång - ganska snart ändå hoppas jag på!

Filmat har vi gjort idag igen, filmen börjar verkligen bli lång och helt fantastisk...Kanske ska lägga upp det på YouTube sen? Haha, alla medverkande kommer förmodligen älska mig då!
Vi filmade hemma hos min kusin idag som för 6 dagar sedan blev stolt far till barn nr 2 - LOVA.
Såhär
gosego är hon:

Ja, absolut blir jag sugen själv! Visst klär det mig? oh YES!


Kommentarer
Postat av: Eva

Men jag hoppas att du väntar lite till...

2009-02-26 @ 21:22:17
Postat av: cissi



yes yes yes!! Det ÄR er tur först! Som jag alltid har sagt! wopedidoo!

2009-02-27 @ 09:54:40
URL: http://caos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0