fredagsunderhålling

Ikväll är det återigen dags för Let´s dance! Jag har blivit en nörd - jag erkänner, en hyffsat stolt sådan dessutom.
Om jag inte har möjlighet att vara vid TV:n under dess sändningstid är det OK att spela in det eller är det att gå på tok för långt...? Jag vet inte, vad tycker ni? (JOSEFIN?!)

Jag vet i alla fall 2 personer som är gjutna deltagare inför nästa säsong:

do the salomon dance!

Nu ska jag iväg och träffa fröken Elin Hafström (se bild).

Sen ser jag fram emot en helg med jobb både lör & sön!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Guuh vilket gosigt foto på dig och bebben. Så sött! Haha och den här bilden på Elinski och Calle, talar ju för sig själv. De hade ägt let's dance. Jag har ett nördtips om du inte är vid tv:n när det är let's dance ikbäll. Du kan kika på det på hemsidan i repris mihihih. (Märks det att vi inte har någon Tv eller!!!) LOVE

2009-02-27 @ 16:02:43
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0